Reaktiv eller Proaktiv – Your credential has lapsed! Ooops!
Reaktiv eller Proaktiv – Your credential has lapsed! Ooops! Att få ett sådant här meddelande är inte roligt: “Hi (Your name), This means that your
En ögonöppnande försäljnings workshop med K. Hartwall Business Unit Lean teams.
Vad är skillnaden mellan att höra och lyssna. Eftersom att lyssna är en färdighet, övade vi på hur vi kan lyssna på kunden bättre. Core Strengths SDI kartläggningen gav deltagarna en bättre förståelse för vad som motiverar den själva och öppnade ögonen för hur kunder kan vara motiverade av helt andra saker. Därför är det extremt viktigt att kunna kommunicera på rätt språk. Feedback av deltagarna: ”Tom was a very good facilitator.” ”Acting out real-life situations made the learning goals clear to me. ”Thanks for a very good and interesting day yesterday!” ”It was a pleasure and eye opening. ” ”Workshop was organized by superior to improve internal communication. I encountered reasons why others might not share my point of view. This will help me in daily internal and external communication.” ”In our lastest team workshop Tom Suvanto from CORE Strength has highlighted the key of successful communication – which is LISTENING!!! While HEARING is an ability, LISTENING is a skill and can be learned/trained. Some of us are great into both, some are better than average and show a solid base for development and finally there is me – it might be not obvious, but I’m struggling with the basics 😉 – Marcin Brzezinski, Managing Executive at K.Hartwall – Head of Business Unit LEAN (Automotive/ Industry)
Core Strengths SDI 2.0 kartläggning I stället för att fokusera på VAD vi gör, kan SDI 2.0 hjälpa oss förstå VARFÖR vi beter oss på ett visst sätt och HUR vi relaterar till varandra. Med hjälp av relationsintelligens (RQ) skapar SDI 2.0 ett gemensamt språk som hjälper personer förstå vad som är viktigt. |
Reaktiv eller Proaktiv – Your credential has lapsed! Ooops! Att få ett sådant här meddelande är inte roligt: “Hi (Your name), This means that your
Vad har Lean, Kaizen, ISO-standarder och professionell coaching gemensamt? För att leverera och upprätthålla högsta kvalitet krävs något mer än bara en certifiering eller stämpel
UTVECKLAS I HÖST Hösten är här och dagarna mörkna minut för minut precis som det sägs i visan; till vissas glädje och andras förtret. För