Myyntikoulutus 

K. Hartwall BU Lean tiimien kanssa

Silmiä avaava myyntikoulutus K. Hartwall Business Unit Lean tiimien kanssa.

Eron kuulemisen ja kuuntelemisen välillä. Koska kuunteleminen on taito, harjoittelimme miten voimme kuunnella asiakasta paremmin.

Core Strengths SDI kartoitus antoi osallistujille paremman ymmärryksen heidän omista motivaatioistaan ja avasi silmät miten asiakkaat voivat olla motivoituneista aivan toisista asioista. Näin tärkeys kommunikoida oikealla kielellä on äärimmäisen tärkeää.

Palaute osallistujalta:

”Tom was a very good facilitator.”

”Acting out real-life situations made the learning goals clear to me.

”Thanks for a very good and interesting day yesterday!”

”It was a pleasure and eye opening. ”

Workshop was organized by superior to improve internal communication. I encountered reasons why others might not share my point of view. This will help me in daily internal and external communication.”

In our lastest team workshop Tom Suvanto has highlighted the key of successful communication – which is LISTENING!!! While HEARING is an ability, LISTENING is a skill and can be learned/trained. Some of us are great into both, some are better than average and show a solid base for development and finally there is me – it might be not obvious, but I’m struggling with the basics 😉
Almost zero patience in combination with high passion & max. focus on results, delivers a high emotional mix. A long way to go, happy having Tom next to me 👍
I’m ready to take the challenge, please be free to challenge me -> let’s take a talk and hopefully you might gonna enjoy it (one day 🫣)
– Marcin Brzezinski,

Managing Executive at K.Hartwall – Head of Business Unit LEAN (Automotive/ Industry)

 

Core Strengths SDI 2.0 kartoitus

Sen sijaan, että keskittyisimme siihen, mitä teemme, SDI 2.0 voi auttaa ymmärtämään, miksi toimimme siten, kuten toimimme ja miten suhtaudumme toisiimme. Suhdeälyn (RQ) avulla SDI 2.0 luo yhteisen kielen, jolla ihmiset voivat ymmärtää, mikä on tärkeintä.

Aikaisemmat uutiset

Muutosjohtaminen

Miten Muutosjohtaminen, kun ihminen on ohjelmoitu vastustamaan muutoksia!? Sitouta jokainen organisaatiomuutokseen. Johtajilla on vastuu varustaa ja tukea tiimejä, jotta ne voivat tarttua muutoksiin ja luoda organisaatiolle tuloksia. Me puolestamme tuemme johtajia, jotta he voivat sitouttaa ja osallistaa henkilöstöään vuorovaikutuksella, joka

Lue lisää »

Lean, Kaizen, ISO ja Coaching

Mitä yhteistä on Leanilla, Kaizenilla, ISO-standardeilla ja ammatillisella Coachingilla? Jotta voimme tarjota ja ylläpitää korkeinta laatua, pelkkä sertifikaatti tai leima paperilla ei riitä – tarvitaan jatkuvaa pyrkimystä parantamiseen ja kehitykseen.Aivan kuten Lean- ja Kaizen-menetelmissä, joissa jatkuva parantaminen ja prosessien optimointi

Lue lisää »

Paljonko olet budjetoinnut konfliktikustannuksia ensi vuodelle?

Paljonko olet budjetoinnut konfliktikustannuksia ensi vuodelle? Kun kaksi henkilöä on konfliktitilanteessa, konflikti ei vaikuta pelkästään näihin kahteen henkilöön, vaan se vaikuttaa myös suoraan tai välillisesti koko tiimiin. Tiimi tai osasto voi jakautua kahteen vastakkaiseen leiriin, jolloin arvokasta aikaa kuluu omien

Lue lisää »