Mitä yhteistä on Leanilla, Kaizenilla, ISO-standardeilla ja ammatillisella Coachingilla?

Jotta voimme tarjota ja ylläpitää korkeinta laatua, pelkkä sertifikaatti tai leima paperilla ei riitä – tarvitaan jatkuvaa pyrkimystä parantamiseen ja kehitykseen.
Aivan kuten Lean- ja Kaizen-menetelmissä, joissa jatkuva parantaminen ja prosessien optimointi ovat keskeisiä, sama pätee ISO-standardeihin kuten 9001 ja 14001. Nämä laatuleimat eivät ole päämäärä itsessään, vaan lupaus siitä, että laatua ylläpidetään säännöllisen arvioinnin, parantamisen ja seurannan avulla.

Ammatillinen coaching (ICF) ei ole poikkeus. Jotta voimme tarjota asiakkaillemme ja valmennettavillemme parasta mahdollista palvelua, meidän valmentajien on myös jatkuvasti kehitettävä itseämme koulutuksen, arvioinnin, mentoricoachingin ja supervision kautta. Kyse on siitä, että otamme itse vastuun omasta kehityksestämme ja nostamme tasoamme jatkuvasti – jotta voimme auttaa muita parhaalla mahdollisella tavalla.

Vanhoihin meriitteihin tyytyminen ei ole vaihtoehto – laatu on jatkuva matka. 
Jos haluat tarjota parastasi, ei vain ulkoisten vaatimusten takia, vaan koska jatkuva kehittyminen on elämäntapasi … ILMOITTAUDU NYT!

Elää niin kuin opetamme – osallistu Mentor Coaching -ohjelmaan
Haluatko kehittää valmennusosaamistasi seuraavalle tasolle ja samalla ylläpitää ICF-sertifiointisi ajantasaisena? Tervetuloa Mentor Coaching -ohjelmaamme, joka alkaa 18. joulukuuta 2024 klo 16.30 

Aikaisemmat uutiset

Muutosjohtaminen

Miten Muutosjohtaminen, kun ihminen on ohjelmoitu vastustamaan muutoksia!? Sitouta jokainen organisaatiomuutokseen. Johtajilla on vastuu varustaa ja tukea tiimejä, jotta ne voivat tarttua muutoksiin ja luoda organisaatiolle tuloksia. Me puolestamme tuemme johtajia, jotta he voivat sitouttaa ja osallistaa henkilöstöään vuorovaikutuksella, joka

Lue lisää »

Lean, Kaizen, ISO ja Coaching

Mitä yhteistä on Leanilla, Kaizenilla, ISO-standardeilla ja ammatillisella Coachingilla? Jotta voimme tarjota ja ylläpitää korkeinta laatua, pelkkä sertifikaatti tai leima paperilla ei riitä – tarvitaan jatkuvaa pyrkimystä parantamiseen ja kehitykseen.Aivan kuten Lean- ja Kaizen-menetelmissä, joissa jatkuva parantaminen ja prosessien optimointi

Lue lisää »